haaaa...???

heran betul...apa yg membuatkn mereka beranggapan begitu..?? begitu yg mcm mana?? hmmm...mereka anggap aku aku ni pengkid...hadooo!! mana korang nampak kepengkidan aku ni? aku bukan pengkid ar....korang tengok ar pic aku yg kat tepi tu...,ada nmpk cam pengkid ker?? klu aku bertattoo korang kata aku pengkid..,mcm mana lak ngan perempuan2 btattoo yg lain?? pengkid jugakk ker?? dahlah korang..aku tau la korang kata gitu sebab awek korang pnah ada affair ngan aku dulu(kunun)...tapi tak semestinya aku PENGKID...tak payah korang doakn kami berpisah, kami sendiri memisahkn diri sendiri atas sebab tak nak antara kami yang diserang dan disakiti(kunun jugakk ni)..kami sanggup korbankan hubungan demi menjaga hati dan perasaan(jiwang2) korang yang sakit ati tak pandai habis tu...last2..,sorang dr kita pun tak dapat...padan muka eihh!!

*jan salah anggapan lagi tentang diriku...aku bukan pengkid...!!

No comments:

Post a Comment