Apa Masalah Ngan Korang??!!

haishh!!! pesal larh korang neh!! aku dah kata aku suka diz kind of pic y'all!! WAJIBKAH aku lafazkan nya berjuta2an kali?? hampehzz korang!! konterversi sangat pic itu(konterversi kerh??)...HANYA DI YM sajerk...kalau aku publish kat tempat lain..,tak tau apa akan jadi...!! akan ku selitkan pic itu..yang telah menghangatkan kehangatan aku yang telah sedia ada ini...!! jadi...,kepada sesapa yang pernah bertanyakan soklan kat aku mengenai pic ini...diREPEAT lagi jawapannya....I LIKE DIZ KIND OF PIC Y'ALL !!!! jangan lagi bertanya soklan yang sama pada diriku yang jujur ini...!! erkss!!

Ha...!! inilah pic nyer...Sekarang.,aku yang tanya korang!! SALAHKAH AKU MEMINATI @ MENGGUNAKAN GAMBAR ITU??!!! sekadar bertanya..,jawab dalam ati anda yang gersang itu!!! sesuai kerh perkataan gersang??!!! larikkk!!!!

No comments:

Post a Comment