Nasib Baik.....

hiewww...~~~nasib baik aku tak kenal lama ngan pompuan tuh..kalau tak..aku pown kena tempias fitnah dia...

ishk3...kot yer pown ko dah keja servis orang..,dowk diam2 jerh larh..jan ko bising2..tak malu kerh??(kalau malu..,ko takkan buat keja cam gini!!)..satu miri dah kenal muka ko yang skalo itu..lepas tuh ko nak kaber line ko..,ko fitnah orang sana sini..walaupun ko tak fitnah aku(aku manalah tahu sama ada aku neh ada terfitnah oleh ko or tak)....sakit gakss ati neh bila dengar ko fitnah kengkawan aku yang tak patut difitnahkan oleh makhluk skalo cam ko!!

sedarlah wahai insan yang boleh tahan melampau perasan nya...ko tuh dah ada anak laki..kalau ko sekadar laki bini atas kertas seperti yang dinyatakan dari mulut mu yang hampehzz itu taklah sampai ko TERBERANAK!!! bengong!!

INGAT2LAH LAKI DAN ANAK KO TUH !!!!

No comments:

Post a Comment