alahai!! ujan lak pulak!!

uikss...tengah syiok2 tgk harry potter & the order of...apa ntah..lupa laks..tetiba laks service currently unavailable...hampehzz betowl...gangu ktenteraman awam mood aku betowl..

ujan juga mengingatkan aku kenangan nakal...hek3...main ujan arh apa g??!! ngan jiran tak setangga dan sepintu...sampaikan abg security depan rumah aku keluar tgk gelagat nakal2 kami...tak berkedip mata tuh...amboi...tayangan free la kunun nya...nasib baik sifat kemanusiaan aku ada lg kalu x...,memang aku lastik dgn machine gun mata dia...sian gak kan?? ye ah..keja security..,kalu cedera mata, xdpt nak jaga keselamatan awam...katanya...hiksss...

ujan juga membuatkan aku pernah merasa sakit...x larh sakit sangat...sikit jerh...dipendekkan cerita..tym tu my dad baru balik dr offshore..punyer larh hepi tahap gaban aku dibuatnya...apa lagi..,aku lari larh kunun nyer nak sambut kedatangan my dad tapi sebaliknya my dad yg sambut kejatuhan aku...bayangkan...aku tergelincir dari atas sampai kebawah..kalu rumah papan xpe gaks...ne lantai marble lakss tuh...bunyi jatuh?? jangan citer..pepaham jerh larh...walaupun hanya dua anak tangga tapi kesakitan dan kebunyian ketika jatuh..adushh...tidak dapat disembunyikan lagi...apa yg mampu ku ucapkan saat itu ialah..."huwaaa...daddy!! sakitnyer!!"....begitulah seterusnya....

No comments:

Post a Comment